utorok 30. mája 2017

chce to niekto?

dekorácie, ktoré ja už nevyužijem...
je mi to ľúto vyhodiť a tak ponúkam...

jabĺčková séria...

1. šuflíčková skrinka

2.vešiak na kľúče má aj priehradku na listy

3.úložný box na listy

4. rámček na fotografiu 

5.visiace rámčeky s jabĺčkami
 6. skrinka na kľúče

úplne zadarmo to nebude, musím to nejako zabaliť a poslať...povedzme cca 4-5 € za kus aj s (bežným) poštovným? alebo sa nejako dohodneme...

vyhodiť to môžem vždy, že áno... ak Vás to zaujalo, píšte....

prajem všetko dobré
jana

5 komentárov:

  1. Jani, ja by som tu sufličkovu skrinku poprosila ....dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani nedalo sa mi sem dostat ..moj meilik je fornetkaa@azet.sk ....dakujem

      Odstrániť
  2. Strašne haraburdy, vyhodiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda vyhodiť, niekomu to urobí radosť. Napríklad keď má niekto chatu. Podľa mňa chata bez takýchto "harabúrd" je taká nahá, nezariadená.

      Odstrániť