nedeľa 26. apríla 2015

odkiaľ som mala obal na šípkové mydlo

 na úvod kytička konvaliniek a neviemakosavolajú tie modré kvietky..


 takže...

viacero z vás vedelo, že je to krepový papier...

ale otázka znela...odkiaľ mám ten hnedý obalový materiál...

to tak pravidelne chodievam na "kontrolu" našej stavby a raz som tam stretla kúrenárov, ktorí prišli robiť podlahovku.

A tie rúrky boli obalené v tom papieri...




Bolo mi jasné, že ako odpad to neskončí....odmotala som, vzala domov a čakala na využitie.
Pôvodná myšlienka bola omotať okolo kvetináča, alebo fľaše...

Na možnosť zabaliť mydlá prišiel sused... :)

a čo teraz s mydlom pre výhercu? Dobrým smerom išli tie, čo tipovali druhotné využitie "nepotrebných obalov"...

tak som losovala...


vidieť iniciály výherkyne? nie? je to BG...Baru, napíš mi mail...

a odkaz pre atize - súhlasím s navrhnutým bartrom...napíš mail...


a ak má niekto záujem o moje mydlá....dobrá správa..... niekoľko prebytkov mám stále...

prajem krásny deň...
jana

10 komentárov:

  1. Janičko a Fialkové bych si se šípkovým mýdlem u Tebe také mohla objednat? nebo jestli máš nějaké jiné napiš mi na můj mail , prosím. Děkuji Marcela macekie@email.cz cenu atd. Děkuji Ti !

















    OdpovedaťOdstrániť
  2. A gratulace výherkyni! Tohle by mne nenapadlo, že je to obal z trubek.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. BG? Pro jistotu jdu kouknout kolik soutěžících je na BG :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nehľadaj...už som Ti odpovedala...gratulujem

      Odstrániť
    2. Jupíííí, děkuju moc! A mohla bych si přikoupit ještě to fialkové?

      Odstrániť
  4. Výherkyni srdečně blahopřeji !!!
    Obal z trubek by mě teda vůbec nenapadl.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty modré kytičky jsou nádherné, také nevím, jak se jmenují. A ještě bych k těm jemným kráskám zařadila pomněnky, ty mám také velice ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna kytička, nápad jak využiť odpad je bomba...ale bola by ch schpná ho použiť na akýkoľvek darček:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani, moc gratuluji vítězce!
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super že si to nevyhodila ...výherkyni gratulujéééééééééééééééém ....
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť