piatok 24. apríla 2015

fialkové mydlo

zbieram si kvety fialiek...sú liečivé a je ich tu veľa...
príroda je čistá, tak to využívam...

a náhodou som si minule kúpila fialkový vonný olej...









 v poslednej dobe som vyrábala mydlá na svadbu...a tak som vyrobila jednu novú várku pre seba ...

sú v ňom sušené kvety fialiek a vonia úžasne....fialkovo...a bude luxusné...olivové...

prajem krásny deň...
jana

p.s. zatiaľ neuhádol nikto, aj keď mnohé z vás išli správnym smerom...

v nedeľu večer prezradím...

9 komentárov:

  1. I tahle mýdla vypadají luxusně :-) Ještě mě napadl morušový papír, ale to už jen tak mimo soutěž :-) Krásný den!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem tieto domáce mydlá, mám chuť si to vyskúšať :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluji vůni fialek, jedno fialkové mýdlo mám v prádle a šuplík voní při každém otevření. Koupila jsem ho vloni při návratu z mého výletu do Provence. To Tvé ještě s olivovým olejem musí být přímo luxusní. Tady v Irsku jsem nikdy fialky nenašla. A ten papír, pořád o něm přemýšlím... vypadá jako látka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fialkové mýdlo, vypadá parádně. Vůni fialek mám moc ráda.
    Měj se krásně a přeji prima víkend . Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzera suprovo tiez sa chystam fialky nasusene pridad bud do mydielka alebo navarit sirup ....este nie som rozhodnuta ....si sikulka ...
    krasny dnik
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ešte mám plno fialiek v záhrade, idem na to? Vysuším a potom sa uvidí. Raz v TV som videla ako robili domáce mydlá, ale toľko vecí do toho dávali, že ma to odradilo. Myslím zháňať to.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. bola som sa pozrieť na fialky, tie voňavé sú už odkvitnuté, ostali len také "divé" Tie nevoňajú. Na budúci rok.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jani, máš ty mýdla čím dál krásnější a luxusnější <3

    OdpovedaťOdstrániť