pondelok 28. apríla 2014

biela fialka na okne.....v perinách

 Biela fialka v porcelánovom košíčku na mojom okne orientovanom na sever.....
na počudovanie je tam najlepšie svetlo na fotenie......včera pršalo a aj tak bolo dosť svetla na zachytenie jemnosti bielej krásy...
fotky som neupravovala.



porcelánový košík mám už dávno....raz som ho aj chcela vyhodiť, ale našťastie som včas dostala rozum...




a môj prístup ku kolujúcemu dotazníku...
 
1.Bez čoho už pol roka nejdem do perín?
Bez listézy...
2.Zvodné sansoussi alebo pohodlné pyžamo ?
Mne je to jedno, hlavne že v tom čude nemusím spať ja...
3.Kniha?
Nie som čitateľ....pri čítaní knihy sa dosť blbo háčkuje...
4.Kozmetické rituály -aj to treba...s mierou....stále som to ja...
5.Pohár niečoho dobrého ?
Bylinkový čaj a Volluto bez Clooneyho :D
6.Chrápeš ?
Treba? :D
7. Raňajky do postele ?
Iba v časoch najhoršej choroby...

ja s tým končím...spomeňte si na mňa keď sa budú rozdeľovať milióny :))

prajem krásny deň...
jana

6 komentárov:

  1. Jani,
    s tím rozumem jsi mne rozesmála!! ještě, že tak, košíček je nádherný!!!!
    A Tvoje fialinka bílá je nádherná, jemňoučká!! Tak ať Ti dělá radost!!
    Měj se hezky
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vtipná a nič neprezradí ;D ako partizán,no nerozumiem pointe na konci, niekto sľubil miliony za vyplnenie dotazníka?ale dobre, že si to uťala :DD to mi nenapadlo :DDD E

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také veci sa nevyhadzujú :) :) V čom by si mala teraz tie krásne fialky?
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No vidiš Janka ako dobre že si ho nevyhodila. Ten košíček nema chybu bola by ho naozaj škoda. A ake mile uplatnenie si mu našla.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obežník si poňala vtipne a úžasne zakončila :) Fialka v košíku je dokonalá.

    OdpovedaťOdstrániť