sobota 24. augusta 2013

slivky

tento rok sa ich urodilo.....
strom je to malý, ale keď ho ošetríme po odkvitnutí, tak sa odvďačí takýmto darom...
ešte nie sú úplne zrelé......ale dajú sa už jesť a asi aj kompót sa bude dať urobiť...


moja úžasná ruža opäť zakvitla...


majú mäsitú dužinu...a veľmi chutnú....zaštepil ju môj otec...chcela som klasickú "bystričku" na slivkové knedle....a on mi naštepil úplne inú odrodu...


chuťovo je báječná, ale knedlíky z nej nemôžem robiť....boli by obrovské...




musela som využiť kvety ruže a nádhernej bielej kvetinky....netuším, ako sa volá, ale kvitne celé leto o dušu...



prajem krásne dni...

3 komentáre:

  1. U nás taky byly švestkové hody-koláče, knedlíky, zmrazování....hezké dny. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano ano...sezóna slivák je tu :-) Mne sa to už v rúre od rána krásne zapeká na lekvár :-) Tvoja odroda je suuper hlavne na kompótik. Ja by som ich už zavarila su akurát. U nas leje tak kooonečne tvorím, šijem :-) Krásne fotky si spravila. A slivka je skutočne krásna ako hrozno.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, parádna úroda a na odrode slivky nezáleží, hlavne nech rodí a nedostane šárku.
    Z nohavíc si vytvorila krásne vrecká.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť