nedeľa 18. augusta 2013

hortenzia, cesnak a...záhradný nábytok

mala som na dnes pripravený iný príspevok,
ale podarilo sa nám dokončiť záhradné sedenie...


to asi pred mesiacom pristavili k vedľajšiemu bloku veľkokapacitný kontajner...


aj som chcela sa ísť pozrieť, či niečo nájdem...


ale nestihla som a cestou(okolo) na záhradu sme uvideli tieto úžasné kresielka, ako sa vezú na káričke...


tak cúvačka a po troche zjednávanie sme ich "kúpili" za 5 €...nakoniec som ani nemala toľko drobných...v peňaženke "iba" 50 €....to by mi asi ťažko vrátili zbytok....tak sme horko-ťažko naškriabali asi 4,20 v drobných......myknutie plecom, že môže byť aj toľko....a my sme ich už nakladali do auta....



dorobili sme stolík...tiež ešte zo starých hranolov a dosák ...(ešte trocha dosák máme....ešte nábytok vyrábame)...


dnes som to všetko konečne doponatierala ...
 a odstrihla prvé(a jediné) hortenzie na sušenie.....zakvitnutá bola statočne, kvety veľké ako taniere, ale je na priamom slnku....tak sú spálené...
zachrániť sa dali iba vnútorné a úplne najspodnejšie


fotogenické sú aj tak...


hej, a tak vyzerali tie kresielka....trochu rozhegané, ale inak v perfektnom stave....zachránili sme ich pred spálením...sedí sa v nich báječne...

prajem krásny deň...

7 komentárov:

  1. Jani, parádní úlovek .... křesílka vypadají po renovaci nádherně .... stejně jako celý tvůj odpočinkový koutek .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty máš aké šťastie na tie poklady. Vyzerá to prenádherne, tam sa bude krásne oddychovať a vínko večer popíjať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no...to jediné sme zatiaľ nikdy nevyskúšali....bývame v paneláku, záhradku máme asi 14 km a nie je tam spacia chatka....takže sa vždy večer vraciame..

      Odstrániť
  3. Jani tie sú krásne, to by bola škoda spáliť ich. Brázdiš šťastné cesty :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej....niekedy sa zadarí....keby si ma niekedy videla...dáma v šatičkách s perlami, sandálkami a poobšmietam sa pri skoro každom smetiaku...

      Odstrániť
  4. Jani Ty si tak pilná...proste žena do koča aj do voza :-)Tie kresielka sú fantastické a na bielo duplom :-))

    OdpovedaťOdstrániť