streda 8. mája 2013

HOME

premýšľala som, aký príspevok pridať....
boli sme na menšom výlete v Prahe, tak som nestihla nič tvoriť a nafotiť a ukázať.
Rozrobených vecí mám viac, ale ešte nie sú dokončené, takže zatiaľ musia čakať.
Pri prezeraní mojich fotiek som narazila na niečo, čo som tu ešte nedala.
Takže papierový nápis HOME  a zbierka medvedíkov a srdiečok, ktoré vystružlikal môj otec a ja som sa snažila ich trochu dotvoriť na spôsob Maileg.


a ešte zakvitnutá sakura

a mirabelka



ďakujem za nahliadnutie, vaše komentáre a teším sa na  vás......

3 komentáre:

  1. Janka, posielam veľkú pochvalu za tie vystrúhané medvede a srdiečka, mne sa veľmi páčia. Veľmi pekný koníček, pamätám si, keď bol môj starký medzi nami, tiež rád robil s drevom. Mám po ňom odložených dvoch drevených vtáčikov. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka, vítam ťa medzi tvorilkami. Nedávno aj mňa takto uvítali blogerky a veľmi ma to potešilo. Teší ma to vlastne stále, lebo mi dodávajú inšpiráciu a poteší ma od nich každý komentár. Medvedíky sú nádherné a všetko, čo si vytvorila, je veľmi pekné. Prajem Ti veľa tvorivých nápadov.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janičko, nádherný blog a obdivuji tatínka, že tak krásně vytvořil medvídky a srdíčka! Krásně si dotvořila!! Nádhera!!! Přeji ti, ať máš spousty čtenářů, já budu chodit častěji a těšit se. Ajkabublinka

    OdpovedaťOdstrániť